Київ, 01135 Україна
вул. Павлівська, 29

+38 050 06 44 333
info@winteltour.com.ua

Корисна інформація

Корисна інформація

Трапляються випадки, коли пасажири можуть запізнитися на потяг через повітряну тривогу. У Мінреінтеграції пояснили, що слід робити у такому разі. Пасажири, які через оголошення повітряної тривоги не змогли вчасно дістатися залізничного вокзалу та потрапити на запланований рейс, зможуть скористатися своїм квитком протягом наступних 24 годин, обравши потрібний рейс у тому ж напрямку. Це правило також поширюється і на міжнародні рейси, зокрема, на поїзд Київ – Перемишль. Якщо у пасажира заплановано пересадку на інший поїзд, він повинен обов'язково проінформувати про це провідника чи начальника поїзда. У такому разі людині допоможуть скоригувати маршрут.

У Берліні відкрився перший офіс ДП "Документ", де українські громадяни зможуть оформити паспортні документи.

Він розташован за адресою: 

Am Treptower Park 14, 12435 Berlin, поверх 2

На період роботи у тестовому режимі обслуговування відвідувачів буде здійснюватись з понеділка по суботу з 9:00 до 18:00 в порядку «живої» черги.

Тут українці можуть отримати такі послуги, як:

– оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);

– обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);

– обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);

– обмін посвідчення водія.

Державна міграційна служба України продовжує активну міжнародну роботу і розширює географію функціонування відокремлених підрозділів ДП «Документ» за кордоном. 

Наразі у Братиславі та Празі в тестовому режимі розпочато прийом заяв на оформлення документів громадян України у спеціально облаштованих мікроавтобусах білого кольору із символікою «Паспортний сервіс».

Адреси:

У Братиславі: Mlynskénivy 5A, 821 09 Bratislava ( -1 поверх, територія автовокзалу).

У Празі на майданчику за ТЦ Котва/ОС Kotva: Náměstí Republiky 656/8, 110 00, Staré Město, Praha 1. 

Обслуговування громадян здійснюється з понеділка по суботу включно з 9:00 до 18:00 у порядку електронної та «живої» черги.

Тут українці можуть отримати такі послуги, як:

  • оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);
  • обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);
  • обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);
  • одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки.

Крім того, уже з наступного тижня у вказаних містах стане доступною послуга обміну посвідчення водія.

Оплата послуг у мобільних комплексах здійснюється на місці за допомогою онлайн-сервісу (оплата готівкою відсутня). Для цього необхідно мати при собі смартфон та банківську картку або її реквізити.

Добірка важливих нюансів від Visit Ukraine, що стосується внутрішніх та закордонних українських паспортів під час війни. Як і де їх можна отримати, що робити з втраченим документом та які актуальні зміни у законодавстві

Як оформити паспорт під час війни?

Якщо ви проживаєте на території, що підконтрольна Україні та де не ведуться бойові дії – процедура оформлення паспортів, як внутрішніх, так і для виїзду за кордон, залишається незмінною. Якщо ж ви внутрішньо переміщена особа – то ви можете звернутися у будь-який інший підрозділ Державної міграційної служби за місцем вашого фактичного перебування, ЦНАП чи підрозділ ДП “Документ”.

Як отримати вже готовий паспорт в іншому місці?

Якщо ви раніше подавали документи на оформлення внутрішнього або закордонного паспорта, але через війну не дочекалися його видачі, то ви можете отримати паспорт в інших регіональних підрозділах Державної міграційної служби. Готові документи надішлють для видачі від одного територіального підрозділу ДМС до іншого в межах України, а також за кордон. За кордоном громадяни України зможуть забрати готові документи у закладах дипломатичних установ чи відокремленого підрозділу ДП “Документ”.

Як продовжити дію закордонного паспорта під час війни?

Можливість продовження терміну дії закордонних паспортів та внесення до них інформації про дітей у дипломатичних/консульських установах України незалежно від ситуації відновлено 1 листопада 2022. Зазначені послуги здійснюватимуться безоплатно протягом одного робочого дня. Вклеїти фото дітей у паспорт дорослого чи продовжити закордонний паспорт можна лише у двох випадках: – Якщо у територіальних органів/підрозділів міграційної служби, посольств або консульських установ немає підключення до Єдиного державного демографічного реєстру, щоб оформити новий закордонний паспорт. – Якщо громадянину України потрібно негайно виїхати за кордон для власного лікування, супроводу тяжкохворої особи чи смерті родича, який жив за кордоном (така підстава моє бути підкріплена відповідними документами). Як можна продовжити дію закордонного паспорта дитини: – Щоб продовжити термін дії документа дитини молодшої за 16 років, у паспорт вклеюють нове фото, яке відповідає актуальному віку. Ініціювати продовження паспорта може законний представник дитини. – Для продовження терміну дії закордонного паспорта дитини віком від 16 до 18 років не обов’язково вклеювати нову фотокартку – актуалізація фото здійснюється за бажанням дитини.

Які зміни у законодавстві щодо видачі документів, потрібно врахувати?

Нещодавно Кабмін вніс зміни до чинного законодавства, це спрощує процедури оформлення та видачі закордонних та внутрішніх паспортів: – тепер присутність обох батьків в Консульстві для оформлення закордонного паспорта дитині не є обов’язковою, також скасовано вимогу надання письмової згоди другого з батьків/законного представника – один з батьків, який подає документи для оформлення закордонного паспорта дитині, може визначити іншу особу для отримання документа, Але такою особою можуть бути лише інший з батьків, повнолітні син чи донька, рідні сестра, брат, дід, баба. – строк зберігання закордонного паспорта для його отримання збільшено до 2️ років (без урахування строку дії воєнного стану в Україні або установленого на території України карантину). Цей строк може бути продовжений за письмовим зверненням заявника і до 3 років.
Під час поїздки страховий поліс необхідний для захисту туриста від непередбачених фінансових витрат, пов'язаних із здоров'ям. Щоб поліс відповідав необхідним вимогам та вашим запитам, потрібно ретельно підійти до його оформлення. Важливі пункти, які варто перевірити:
  1. Ваші персональні дані. ПІБ, дані закордонного паспорта, номер телефону – все має бути вказано без помилок.
  2. Дати вашої подорожі. Прописані з дати початку дії поліса та закінчення дії поліса.
  3. Територія покриття. Це може бути назва конкретної країни або географічної території, наприклад, Європа, Південна Америка і т.д.
  4. Сума покриття. Зазвичай стандартною сумою вважається 30 000 – 50 0000 у.о., але є програми з більшим та меншим покриттям. Для поїздок до країн Євросоюзу рекомендовано страхову суму зі страхування медичних витрат - не менше 30 000 EUR на людину. Для подорожей по екзотичних напрямках, а також у країни значно віддалені від України, таких як Таїланд, Індія, Мальдіви, Карибські острови, а також в ОАЕ, Японію, Австралію, країни Північної та Південної Америки, рекомендуємо використовувати страхову суму не менше 50 000 EUR/USD.
  5. Наявність чи відсутність франшизи. У туристичних полісах ця сума зазвичай становить 30-50 у.о. та оплачується туристом самостійно. Усі витрати понад цю суму вже покриває страхова компанія.
  6. Програма покриття. Зазвичай мінімальна програма покриває швидку (невідкладну) допомогу, лікування амбулаторно або стаціонарно, вартість необхідних для лікування медикаментів, нещасний випадок тощо. Але важливо розуміти, що є низка покриттів, які варто придбати додатково за необхідності або брати розширену програму. До них відносяться: – активний відпочинок або спорт; – стоматологічна допомога (у стандартному покриття на неї відводиться мінімальний ліміт від загальної суми); – наявність хронічних захворювань; – вагітність; – алкогольне сп'яніння; – страхування багажу; – страхування фінансових ризиків, пов’язаних з відмовою або перериванням подорожі.
  7. Телефонні номери сервісної компанії. Зазвичай вони розташовані на першій або другій сторінках полісу для зручності. Уточніть, чи приймають вони дзвінки цілодобово, чи можна зв'язатися з ними за месенджерами (Viber, WhatsAp, Telegram).
При настанні страхового випадку вам необхідно звернутися до Головного офісу або регіонального представництва сервісної компанії та повідомити: – своє прізвище та ім'я; – назву страхової компанії, номер договору, територію та термін дії договору; – причину звернення; – своє місцезнаходження (адреса лікарні, готелю) – номер контактного телефону. Та надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників сервісної компанії.