Київ, 01135 Україна
вул. Павлівська, 29

+38 050 06 44 333
info@winteltour.com.ua

Угода користувача

Угода користувача

Угода користувача

  1. Умови використання Сайту
  2. Дії оформлення Замовлення
  3. Політика конфіденційноcті
  4. Заборонена діяльність
  5. Відмова від відповідальності
  6. Виїзд за кордон
  7. Бронювання та оплата авіаквитка
  8. Авіаквитки – Комбіновані тарифи
  9. Гарантія стикування
  10. Обмін або повернення авіаквитка
  11. Оплата
  12. Чартерні перевезення
  13. Страхування
  14. Програмне забезпечення
  15. Зовнішні посилання
  16. Заключні положення

Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Вінтел», код ЄДРПОУ 32864300, в особі Генерального директора Косогова Андрія Георгійовича, яка діє на підставі Статуту (далі – Виконавець), керуючись ст. 633 Цивільного кодексу України пропонує необмеженому колу фізичних та юридичних осіб укласти даний договір про надання послуг (далі «Договір») на нижченаведених умовах:

Даний веб-сайт – https://winteltour.com.ua (далі – Сайт), призначений виключно для наведеного нижче вичерпного переліку цілей:

Для позначення Виконавця у цьому Договорі використовуються такі терміни:

До користувача цього Сайту, який відвідав його та/або залишив заявку на Послугу, застосовуються такі види різних за змістом звернень:

Клієнт – одержувач послуг згідно з вказівкою на те в Замовленні, а також повнолітня (згідно із законодавством України) фізична особа, яка має дієздатність, що вступила з winteltour.com.ua у договірні відносини, і має на те право.

Замовлення – заявка Клієнта щодо оплати послуг Постачальника та/або бронювання квитків, залишена одним з наведених нижче способів:

Постачальник – фізична та/або юридична особа або їх агент, що надає на підставі договорів з winteltour.com.ua послуги:

Система бронювання – інформаційна система, що належить третім особам, що надає такі актуальні умови послуг, що надаються Постачальниками:

Договір – сукупність понять та умов, за якими повністю досягнуто домовленості між Клієнтом та winteltour.com.ua.

Якщо одне, кілька або всі умови Договору Вас не влаштовують, прохання не використовувати далі Сайт.

Договір набирає чинності, а наведені нижче умови приймаються Клієнтом повністю та беззастережно з моменту:

При цьому Клієнт зобов’язується самостійно контролювати можливі зміни в Договорі, право на які залишається у нас без винятку щодо часу внесення правок, а також їх змісту.

Ваше подальше використання Сайту сприймається як згода на всі гіпотетичні зміни та доповнення Сайту.

У разі незгоди з цим Договором у частині або повністю, Ви повинні якнайшвидше припинити використання Сайту та залишити його.

У разі виникнення запитань прохання звернутися в онлайн чат, написати по E-mail: info@winteltour.com.ua або озвучити їх службі підтримки по телефону.

Дзвінки приймаються з понеділка до п’ятниці з 09:00 до 19:00, у суботу з 10:00 до 16:00. Вартість дзвінка визначається тарифами Вашого оператора.

Умови використання Сайту

Як встановлено умовами користування Сайтом, якщо Ви продовжуєте знаходитися на Сайті, то автоматично підтверджуєте таку інформацію щодо себе:

Якщо користувач Сайту є посередником із бронювання або придбання послуг Постачальників для третіх осіб, користувач зобов’язується повідомляти треті особи про всю значущу інформацію (умови тарифу, бронювання тощо), що стосується їх у зв’язку з цими діями користувача.

Ви підтверджуєте своє зобов’язання, особисто бронюючи або купуючи послуги Постачальників для себе чи третіх осіб, вживати заходів щодо виключення дублювання замовлень чи бронювань.

Користувач Сайту підтверджує, що у разі виникнення при використанні ним Сайту комерційних ризиків (штрафи, агентські збори, оформлювальні мита тощо), наслідки приймаються виключно на рахунок користувача.

Клієнт підтверджує, що ознайомився, зрозумів зміст та згоден з:

Оформлення Замовлення

Замовлення послуги на сайті можна здійснити після безпосередньої самостійної реєстрації на сайті.

Якщо користувач не зареєструвався самостійно, winteltour.com.ua має право зареєструвати його після оформлення замовлення без авторизації.

В обох випадках winteltour.com.ua знімає з себе відповідальність за надання користувачем невірної інформації, а користувач підтверджує, що:

У нас завжди є право в будь-який час, не пояснюючи причин, відмовити у використанні ресурсів нашого Сайту, в тому числі припинивши доступ до Сайту, якщо виявлено випадки порушення умов Угоди, а також за іншими обставинами.

Політика конфіденційності

На виконання вимог законодавства України, політика конфіденційності, так само як і захист персональних даних, є невід’ємною частиною умов користувальницької угоди.

Всі дані, отримані в результаті користування цим Сайтом, конфіденційні та знаходяться під захистом завдяки своєчасному вжиття Сайтом усіх заходів, покликаних забезпечити збереження та безпеку отриманої інформації, у тому числі стандарти технологічного та операційного захисту конфіденційних даних від:

Агентство, в силу специфіки та наявності в інформаційній мережі загрози поширюваної в ній інформації, не гарантує повний захист конфіденційних даних, але робить всі розумні зусилля для їх захисту та збереження конфіденційності.

У зв’язку з вищесказаним, Агентство просить уважно ознайомитися з політикою конфіденційності, яка є невід’ємною частиною цього Договору.

Реєструючись на Сайті та/або оформляючи Замовлення, користувач тим самим висловлює згоду на передачу та обробку необхідних з цією метою його персональних даних.

Якщо користувач передав winteltour.com.ua свої персональні дані, але не бажає, щоб Сайт розпоряджався ними, користувач може письмово відкликати свою згоду. У такому разі разом із відкликанням згоди користувача для нього припиняється можливість розміщувати на Сайті замовлення.

Заборонена діяльність

Нашою власністю, а також власністю Постачальників і партнерів, що співпрацюють з нами, є:

Користувач зобов’язується без письмового на те дозволу Агентства:

Користувачеві заборонено:

Цим Ви погоджуєтесь, перебуваючи на Сайті та користуючись його послугами, інформацією, програмним забезпеченням та іншими продуктами:

До цих обмежень не належать дії з копіями маршрутних квитанцій та супутніх документів для бронювання чи оплати послуг.

Відмова від відповідальності

Послуги всіх Постачальників, розміщених на Сайті, представляє winteltour.com.ua, виступаючи як їхній агент.

Winteltour.com.ua є представником наступних послуг Постачальників Сайту:

Кожну конкретну послугу виконує її Постачальник, який одноосібно визначає щодо послуги, що надається:

Специфіка посередницьких послуг winteltour.com.ua – бронювання та оформлення документації на підтвердження досконалої операції бронювання.

Winteltour.com.ua, виступаючи на правах Агента Постачальників, не уповноважений щодо їх діяльності чи бездіяльності:

Цим попереджаємо Користувачів, що інформація, що розміщується на Сайті, а також програмне забезпечення, що використовується, можуть містити помилки і неточності.

В тому числі, winteltour.com.ua не несе та не може нести відповідальність щодо партнерів та Постачальників Сайту, які публікують на ньому неповну та/або не відповідну дійсності інформацію, що стосується, але не обмежуючись:

Аналогічно Система бронювання не позбавлена можливих неточностей та/або помилок.

Користувачі Сайту замовляють послуги Постачальників, забезпечених діяльністю:

При цьому winteltour.com.ua не відповідальний перед Клієнтом за наступ наступних обставин, що спричинили останнє будь-які непрямі або прямі витрати:

За будь-яких обставин, у будь-який час доби, за winteltour.com.ua, нашими партнерами та Постачальниками залишається право вносити на власний розсуд зміни, а також коригувати інформацію, розміщену на Сайті.

Сайт публікує за принципом «як є», без будь-яких гарантій, всю інформацію, що розміщується Постачальниками, і в такому ж ключі:

Клієнт, на власний розсуд і під свою відповідальність, при користуванні Сайтом самостійно обирає канали зв’язку з ним, тому не має права пред’являти winteltour.com.ua претензії щодо якості каналів та їх захищеності. Аналогічно winteltour.com.ua знімає з себе відповідальність за використання Клієнтом неякісних чи незахищених комп’ютерних систем та каналів зв’язку, що спричинили заподіяння Клієнту збитків.

При оформленні Користувачем Замовлення його обробка відбувається автоматично, виходячи з:

Якщо Клієнт не авторизовано, Компанія не має права вчиняти за нього та замість нього будь-які дії, пов’язані з оформленням Замовлення.

Неодноразове (2 і більше разів) замовлення послуг Постачальників, виходячи з ідентичних параметрів пошуку, тягне за собою генерацію аналогічного числа попередніх бронювань, що вимагають завершення та оплати (якщо попередня оплата необхідна), і такий принцип роботи Сайту зрозумілий Клієнту, і він з ним погоджується.

Якщо з будь-якої причини Клієнтом не завершено бронювання послуг Постачальника, на вказану клієнтом електронну скриньку буде надіслано листа, що повідомляє про неоплачене Замовлення, та містить:

При необхідності переконатися в не вчиненні Вами дій щодо оформлення Замовлення на Сайті або сторонніх ресурсів під час Ваших пошуків і аж до отримання Вами листа з пропозицією щодо завершення покупки, у бронюванні якої Ви сумніваєтеся, рекомендуємо звернутися до:

Ви усвідомлюєте та визнаєте, що служба підтримки winteltour.com.ua має у своєму розпорядженні відомості, що стосуються суто стану бронювань, що оформлюються на Сайті.

Якщо Клієнт виконав бронювання, перейшовши за посиланням з вищезгаданого листа, не маючи наміру завершити бронювання, Компанія не несе за такі дії Клієнта жодної відповідальності, повністю покладаючи її на Клієнта.Вы вправе не оформлять и не оплачивать Заказ только при условии незавершенного бронирования.

Компанія також не несе відповідальності перед користувачами та Клієнтами за дії сторонніх сервісів з ненадання або надання недостовірної інформації щодо оформлених бронювань.

Оплата бронювання послуги провадиться у строк, зазначений її:

Агентство неправомірно будь-яким чином впливатиме на коригування терміну оплати, а у разі скасування неоплачених бронювань знімає з себе будь-яку відповідальність.

Внаслідок технічного збою не виключена ймовірність надсилання на електронну пошту Клієнта листа-повідомлення про незавершене бронювання Замовлення з посиланням, перехід на яке забезпечує оплату бронювання. Якщо таке Замовлення після завершення процедури бронювання було Клієнтом сплачено, що підтверджується списанням відповідної суми Замовлення з його рахунку, то до уточнення служби підтримки Компанії інформації про оформлення Замовлення Клієнт зобов’язується утримуватися від здійснення будь-яких дій, спрямованих на завершення бронювання.

Компанія не несе відповідальності за генерацію подвійних бронювань через завершення кожного, за повторну оплату вже оформленого Замовлення шляхом ще одного списання з рахунку Клієнта вартості Замовлення, а також за всі наслідки через те, що Клієнт не робив дії щодо уточнення інформації на Сайті.

На послуги, заброньовані на Сайті Клієнтом, поширюються правила, встановлені постачальником конкретних послуг. Якщо Постачальник безпосередньо надає послугу Клієнту, це породжує прямих відносин «Клієнт-Постачальник».

Якщо Клієнт замовляє у Постачальника на Сайті послуги, winteltour.com.ua не гарантує їх:

Winteltour.com.ua не контролює та не несе відповідальності за Постачальника:

Winteltour.com.ua безпосередньо не контролює та не несе відповідальності за:

Winteltour.com.ua не несе відповідальності за підвищення тарифу у випадках, коли після закінчення доби авіакомпанія знімає невикуплені місця і немає можливості перебронювати за такою ж вартістю.

У всіх випадках відсутності у winteltour.com.ua прямого контролю та відповідальності.

Winteltour.com.ua не несе відповідальності за збитки, завдані Клієнтом внаслідок:

Winteltour.com.ua не несе відповідальності за незнання та/або недотримання норм чинного законодавства:

На Клієнтів покладається самостійна відповідальність за ознайомлення та дотримання чинних норм, у тому числі, але не обмежуючись:

Правила Постачальників, за ознайомлення та дотримання яких на Клієнта покладається самостійна відповідальність, стосуються:

Компанія не несе відповідальності, якщо у Клієнтів утворилася неможливість використання замовлених на Сайті послуг, що спричинило негативні наслідки та збитки через:

Winteltour.com.ua не несе відповідальності за несанкціонований доступ до облікового запису користувача.

Winteltour.com.ua не відповідає за ті наслідки, які виникають через відсутність у Клієнта інформації про замовлені послуги через те, що Клієнт не виконує наступних обов’язкових для нього дій:

Компанія не контролює та несе відповідальності за такі дії та/або бездіяльність Клієнта:

За жодних обставин winteltour.com.ua не несе відповідальності за:

У разі публічного оголошення перевізником про своє банкрутство та/або прийняття судом заяви про порушення справи про банкрутство перевізника та/або отримання Агентством повідомлення від ІАТА про призупинення участі перевізника в системі BSP, запити на повернення коштів адресуються пасажиром безпосередньо перевізнику. Агентство має право не повертати пасажиру гроші за невикористані квитки цього перевізника та не несе відповідальності за шкоду, заподіяну пасажиру діями перевізника.

Будь-які збитки, завдані користувачеві внаслідок використання ним неякісних чи незахищених каналів зв’язку, не є сферою відповідальності winteltour.com.ua.

Враховуючи вищеназвані випадки обмеження відповідальності winteltour.com.ua, Компанія проте має право визнати своєю таку відповідальність, яка спричинила для Клієнта (користувача) збитки або збитки.

При цьому рамки сукупної відповідальності winteltour.com.ua за жодних обставин не перевищують:

Єдина підстава виникнення між Клієнтом та winteltour.com.ua відносин – бронювання на Сайті Клієнтом розміщених Постачальниками послуг.

Збір winteltour.com.ua за заброньовані Клієнтом послуги не підлягає поверненню, т.к. послуги визнаються належним чином наданими.

Виїзд за кордон

Клієнт, але не winteltour.com.ua приймає на себе всю відповідальність за самостійну підготовку всіх необхідних для майбутньої поїздки документів.

При цьому тільки Клієнт, а не winteltour.com.ua гарантує коректність та повноту документів, необхідних для здійснення:

Тільки Клієнт, а не winteltour.com.ua відповідальний за коректність та наявність у нього:

На Клієнта та/або пасажира покладається вся відповідальність за незнання та/або недотримання всієї сукупності або частини необхідних законних вимог:

Безпосередньо приступаючи до придбання квитка (-ів) та поїздки, Клієнт зобов’язаний переконатися в наявності всіх необхідних документів.

Якщо є потреба в більш детальній інформації, можна скористатися прямими сайтами Постачальників, та/або Сайтом:

Клієнт, оформлюючи Замовлення на перевезення міжнародними рейсами перевізників, несе обов’язок забезпечити наявність візи, дійсної для проходження повного маршруту міжнародного рейсу, що оформляється.

При цьому Клієнт повинен розуміти наявність ризику депортації державами, через територію яких проходить маршрут перевезення, при порушенні Клієнтом:

За жодних обставин winteltour.com.ua не може гарантувати Клієнту безпеку поїздок за міжнародними напрямками, які організують Постачальники, а також winteltour.com.ua не несе відповідальності за негативні події, що виникають внаслідок такої поїздки, в тому числі, але не обмежуючись :

Бронювання, оплата, обмін та повернення авіаквитка

Бронювання та оплата авіаквитка

Дії щодо оформлення авіаквитка на Сайті здійснюються користувачем самостійно. Через автоматизовану обробку Сайтом замовлення, winteltour.com.ua не бере участі в процесі оформлення в частині заміщення дій Клієнта, в тому числі winteltour.com.ua у відсутності авторизації Клієнта не робить замість нього внесення на замовлення:

Готуючись здійснити покупку квитка, у тому числі перебуваючи в процесі бронювання (оплати) авіаквитка, Клієнт бере на себе обов’язок ознайомлення на Сайті та на офіційному сайті відповідного Постачальника з наступною інформацією:

Правила застосування, у тому самому вигляді, в якому їх надає Система бронювання та Постачальник, відображаються на сторінці оформлення замовлення.

Клієнт повинен мати на увазі, що спосіб бронювання послуг Постачальників (безпосередньо на сайті Постачальника або за допомогою агентів відповідного Постачальника) може впливати на умови надання таких послуг.

Купуючи послугу Постачальника, Ви висловлюєте повну згоду та готовність дотримуватись встановлених ним:

Клієнт та користувач розуміють та погоджуються з тим, що кожне недотримання правил Постачальника несе потенційний ризик:

Клієнт приймає, що здійснення покупки однозначно трактується як його згода з усіма відповідними умовами, правилами та обмеженнями Постачальника. При труднощі, що виникають у Клієнта з розумінням правил, встановлених Постачальником, Клієнт зобов’язаний з метою уточнення інформації звернутися до служби підтримки Постачальника.

Оформляючи Замовлення, Клієнт та користувач зобов’язані вказувати достовірні, актуальні та повні відомості про пасажирів.

В силу специфіки, що є у принципів роботи Систем бронювання, не виключені випадки заборони внесення до вже оформленого замовлення будь-яких змін щодо інформації про будь-якого з пасажирів.

Як тільки Клієнт закінчив оформлення замовлення на авіаперевезення, вся інформація, повідомлена Клієнтом, буде оброблена в автоматичному режимі, і в такому режимі Системою бронювання будуть сформовані замовлені Клієнтом авіаквитки.

До замовленого авіаперевезення застосовуються правила, встановлені відповідним Постачальником.

Факт укладення договору між Клієнтом та Перевізником підтверджується автоматично сформованим авіаквитком.

Якщо відомості, надані Клієнтом при оформленні замовлення, зазнали тих чи інших змін, це може спричинити анулювання Замовлення та/або замовлених квитків. Єдина можливість коригування інформації, пов’язаної з оформленням Замовлення – оформити новий Замовлення відповідно до правил застосування обраного тарифу, передбачених Постачальником.

При поверненні коштів за замовлення, оформлене помилково, застосовуються відповідні правила Постачальника. При цьому на Клієнта накладаються штрафні санкції, а сплачений за скасований Замовлення збір Компанії Клієнту не повертається.

При поверненні коштів за Замовлення від деяких Постачальників може бути законна вимога до Клієнта пред’явити банківську картку, з якої відбувалося списання коштів як оплату авіаквитка під час реєстрації на рейс пасажира.

Якщо постачальником виявляється т.зв. «подвійне бронювання» – наявність у конкретного Клієнта двох і більше броней на той самий рейс на одну або кілька дат – Постачальник має право не попереджаючи, в односторонньому порядку анулювати броню або оформлене замовлення.Избежать двойного бронирования поможет отмена перед покупкой авиабилета всех других броней, а также воздержание после оформления Заказа от генерации новых броней.

Передбачено бронювання та оформлення виключно в офісах та представництвах авіакомпаній авіаквитків, призначених для:

Winteltour.com.ua, виступаючи агентом Постачальників, має право надавати Клієнтам послуги з бронювання та оформлення квитків.

Фактом надання послуг winteltour.com.ua є оформлений квиток, за який winteltour.com.ua як агент Постачальників може отримувати додаткову винагороду у вигляді агентського збору, вже включеного у вартість відповідної послуги.

Оскільки winteltour.com.ua завершує надання послуг у момент процедури оформлення авіаквитка, успішне оформлення замовлення тягне за собою неможливість повернення Клієнту сплаченого ним агентського збору.

Авіаквитки – Комбіновані тарифи

Такий варіант подорожі містить перельоти/дільниці, які будуть оформлені посегментно, тобто окремими квитками.

При оформленні авіаквитків за “комбінованим тарифом” Агентство повідомляє Пасажирів застережливим написом на сторінці оформлення замовлення.

Пасажир має право вибрати альтернативний варіант подорожі, який не є “комбінованим тарифом”.

Квитки, виписані за комбінованим тарифом, мають низку особливостей, які необхідно враховувати при покупці. По кожному квитку/сегменту в “комбінованому тарифі” можуть застосовуватись різні правила тарифів і на рейсах туди і назад можуть відрізнятися:

Гарантія стикування

Гарантія стикування розповсюджується виключно на рейси з позначкою: Гарантія стикування.

На даний момент гарантія надається лише на бронювання, в яких пасажир уже вилетів (почав подорож, день вильоту). У разі скасування/перенесення рейсу до вильоту – повернення або альтернативні перельоти пропонуються згідно з правилами авіакомпанії.

Гарантії на перельоти надаються за зміни розкладу маршруту тільки рейсів з пересадкою, коли вони оформлені в рамках одного квитка (маршрутної квитанції), але під різними бронюваннями, тобто. на замовлення, де більше одного локатора.

Загальні умови:

1. Комунікація з дозволу випадків, пов’язаних із змінами даних перельотів, проводиться виключно між юр.особою, яка уклала договір із сервісом winteltour.com.ua.

2. Гарантії надаються постачальником лоукост контенту.

3. Узгодження наданих Постачальником варіантів з кінцевим користувачем авіаперевезення, здійснює Агент

4. Гарантія на перельоти рейсами лоукостів не застосовується в ситуаціях форс-мажору: стихійні лиха, епідемії (включаючи covid-19), військовий стан, ситуації політичної нестабільності, метеорологічних умов, несумісних з роботою відповідних рейсів, загроз безпеці, несподіваних порушень ударів, що впливають на роботу експлуатанта, значного обмеження аеропорту (аеропортів), роботи автобусних та залізничних станцій та/або інших місць пересадок(транзиту) переходу, а також банкрутства та/або неспроможності або припинення 50% або більше всіх рейсів обраного перевізника чи будь-який інший результат обставин, ефект яких значно обмежує або зупиняє роботу обраного або чинного Перевізника для надання своїх послуг (далі – «Форс-мажор»).

Ситуації, коли застосовні гарантії на перельоти lowcost авіакомпаній:

1. У випадку, якщо інформація про зміни рейсу надана Пасажиру (winteltour.com.ua) в момент початку подорожі (день вильоту):

А. Якщо Пасажира зміни влаштовують, агенту надаються нові квитки (посадкові талони) електронною поштою.

Б. Якщо Пасажира зміни не влаштовують, він самостійно вирішує, чи хоче він повернути гроші, чи йому підходить альтернатива, про що Клієнт повинен повідомити якнайшвидше через пошту.

В. Пасажиру, за потреби, буде запропоновано альтернативу або альтернативу з доплатою. Якщо жодна з альтернатив Пасажиру не підходить, буде здійснено повернення коштів у повному обсязі без утримань за весь маршрут від перевізника, за винятком сервісного збору Агентства, якщо пасажир не придбає пакет послуг Стандарт або Комфорт.

Г. Якщо Пасажир погоджується на альтернативу і вона передбачає розміщення в готелі, трансфери, Постачальник забронює та запропонує ці послуги самостійно.

2. У разі, якщо зміни по рейсу відбулися після вильоту першого сегмента за маршрутом проходження Пасажира – Пасажиру необхідно максимально оперативно сповістити Агента у письмовій формі – через пошту, або чат на сайті.

А. Якщо Пасажира зміни влаштовують, Агенту надаються нові квитки (посадкові талони) електронною поштою/доступним джерелом комуніації – Viber, Telegram, чат на сайті

Б. Якщо Пасажиру зміни не підходять, він самостійно вирішує, чи хоче він повернути гроші, чи готовий розглянути альтернативу.

В. Пасажиру буде запропоновано альтернативи. Якщо жодна з альтернатив Пасажира не влаштує, буде здійснено повернення коштів у повному обсязі, за винятком сервісного збору Агентства, якщо пасажир не придбає пакет послуг Стандарт або Комфорт.

Г. Якщо Пасажир погодився на альтернативу і вона передбачає розміщення в готелі, трансфери, Постачальник забронює та запропонує ці послуги самостійно.Ситуации, когда НЕ применимы гарантии на лоукост – перелёты:

Гарантії на перельоти не надаються при зміні розкладу на:

 

 

Перевізники, які обслуговують ці рейси, несуть повну відповідальність за всі можливі проблеми, пов’язані з ними. У разі виникнення проблем, пов’язаних із зміною розкладу таких рейсів, слід звертатися безпосередньо до авіакомпаній, які виконують ці рейси.

Будь ласка, зверніть увагу, що в разі порушення послідовності використання польотних сегментів під одним бронюванням авіакомпанії пасажиру може бути заборонено використовувати будь-який з наступних рейсів.

Для уточнення умов конкретного перевізника Пасажиру необхідно самостійно ознайомитись з його політикою, оскільки winteltour.com.ua не несе відповідальності за будь-які незручності, які можуть виникнути у Пасажира внаслідок порушення послідовності використання рейсів.

Обмін або повернення авіаквитка

За добровільного, тобто. з ініціативи користувача, повернення або обміну виписаного за раніше оформленим Замовленням авіаквитка, застосовуються правила Постачальника, що відповідають обраному тарифу.

Крім того, користувач оплачує Компанії сервісний збір за процедуру оформлення повернення або змін (дати вильоту або прізвища) у сумі 600 грн., у тому числі якщо обставинами виступають:• болезнь пассажира или его близкого родственника;

• відмова у видачі візи;

• вимушені зміни чи скасування рейсів;

•форс-мажорні обставини.

Правила застосування тарифів, у разі відсутності у вибраному класі місць для обміну за початковим тарифом, передбачають для Постачальника право:

• утримувати штраф;

• стягувати додаткову плату за таксами/тарифом.

Агентський збір не повертається у разі:

• добровільного повного чи часткового повернення квитка;

• у випадках вимушеного повернення авіаквитка через скасування рейсу авіакомпанією, хвороби або смерті пасажира.

Умови вимушеного повернення авіаквитка – одержання відповідного підтвердження від Постачальника (авіакомпанії), який виписав електронний бланк авіаквитка.

Допускається виписування авіаквитків на різних бланках при їхньому бронюванні:

• за напрямом «туди-назад»;

• за набірним маршрутом.

Постачальники правомочні в кожному конкретному напрямку встановлювати різні правила та умови застосування тарифів, у тому числі що стосуються:

• норм провезення багажу;

• умов зміни та/або повернення замовлення.

Якщо Клієнт змушений обміняти або повернути раніше замовлені квитки, він повинен подати запит на зміну або повернення замовлення по кожному квитку окремо.

Кожен авіаквиток вимагає окремого застосування відповідних йому Правил застосування тарифу.

Якщо ініціатором та виконавцем перенесення та/або скасування рейсу виступає Постачальник, Клієнт, на розсуд Постачальника, і суто щодо перельотів, виписаних в рамках одного авіаквитка, може розраховувати на один із способів компенсації:

• альтернативний варіант для бронювання;

• повернення авіаквитка.

Документи, що підтверджують причину подання Клієнтом запиту на зміну або повернення замовлення, будуть розглянуті окремо за кожним авіаквитком, якщо обставинами виступають:

• хвороба/смерть пасажира чи його близького родича;

• відмова у видачі візи.

Компанія не несе жодної відповідальності за остаточне рішення Постачальника, одноосібно уповноваженого вирішувати, чи можливе здійснення щодо оформленого Клієнтом Замовлення:

• зміна;

• Повернення.

Клієнт попереджений, що з Сайту щодо досконалого бронювання неможливе проведення будь-яких:

• змін;

• ануляцій.

Вартість додаткових послуг, таких як автоматична реєстрація або платні рівні підтримки, не повертається у випадках:

• добровільного повного чи часткового повернення квитка;

• у випадках вимушеного повернення авіаквитка через скасування рейсу авіакомпанією, хворобу пасажира.

Точну інформацію про правила повернення або зміни щодо кожного конкретного авіаквитка може надати наша онлайн підтримка за телефоном, у чаті, або за адресою електронної пошти info@winteltour.com.ua.

Авіаквитки за найдешевшими тарифами лоукост авіакомпаній, таких як ryanair, wizzair як правило не підлягають змінам або скасуванням. Купівля платного рівня підтримки “Стандарт” або “Комфорт” не гарантує можливості змінювати або скасовувати авіаквиток, якщо це не передбачено правилами застосування тарифів авіакомпанії.

Щоб зробити зміну або оформити повернення квитка, Клієнт повинен звернутися до співробітників Сайту за адресою електронної пошти info@winteltour.com.ua не пізніше ніж за 72 години до відправлення першого рейсу в авіаквитку із зазначенням номера замовлення та прізвищем пасажирів або подати заявку з особистого кабінету.

Якщо Клієнт має питання щодо обробки заявок, він має адресувати його службі підтримки, написавши лист на адресу електронної пошти: info@winteltour.com.ua.

Повернення коштів за оформлені на winteltour.com.ua авіаквитки провадиться на підставі надання копій наступних документів:

• 1 та 2 сторінки та сторінка з реєстрацією цивільного паспорта;

• ІПН;

• банківські реквізити платника, необхідні перекладу коштів.

Постачальник має право анулювати бронювання на наступні ділянки маршруту або зворотний рейс, якщо Клієнтом було порушено встановлений порядок використання польотних сегментів у квитку, виписаному на одному бланку.

Під польотним сегментом розуміється частина маршруту перельоту, що з одного прямого перельоту між двома пунктами.

Під порушенням порядку використання польотних сегментів розуміється придбання авіаквитка на маршрут, що складається з двох і більше перельотів, при цьому Клієнт на власний розсуд скористався лише частиною маршруту.

За неприбуття Клієнта на реєстрацію рейсу (“no-show”) за багатосегментними квитками, як санкція за таке порушення з боку Клієнта, Постачальник може зняти його місця на всіх наступних рейсах.

Якщо Клієнт у такій ситуації побажає повернути вартість придбаного авіаквитка, застосовуватимуться відповідні правила Постачальника, при цьому у Клієнта наступають такі несприятливі наслідки:

• сплата штрафів у сумі до 100% від вартості авіаквитків;

• неповернення збору Компанії за надані нею послуги з оформлення повернутих квитків.

Виступаючи суто агентом Перевізників, Компанія не може надавати послуги з безпосереднього надання авіаперевезення.

Компанія не є:

• фрахтувальником повітряного судна;

• туроператором.

Не маючи повноважень гарантувати якість та факт належного виконання Постачальниками послуг, які вони надають, winteltour.com.ua не несе відповідальності за їх дії та бездіяльність, що призвели до таких наслідків, але не обмежуючись ними, як:

• заміна повітряного судна;

• зміни у розкладі;

• передача пасажира для перевезення іншому перевізнику;

• зміна чи скасування діючих тарифів;

• зняття броні чи зміна термінів її действия;

• скасування рейсів;

• затримка рейсів;

• не забезпечення стикувань в аеропортах трансферу;

• втрата багажу та/або особистих речей пасажирів;

• втрата Клієнтом/Пасажиром працездатності.

Оплата

Тариф гарантований при надходженні коштів на розрахунковий рахунок Компанії не пізніше 23:00 поточної доби. Якщо викуп броні здійснюється на інший день, ціна, яка залежить від курсу валют, може збільшитися/зменшитися.

За підвищення тарифу Компанія не несе жодної відповідальності, якщо після закінчення поточної доби з моменту бронювання авіакомпанія знімає невикуплені місця, а можливість перебронювати за такою самою вартістю відсутня.

Оформляючи повернення сплаченої безпосередньо Постачальнику вартості послуг, грошові кошти, що повертаються Клієнту, зараховуються на його картку або рахунок у період:

• не менше 7 робочих днів;

• не більше 60 робочих днів.

Ми не зберігаємо дані Ваших банківських карток.

Метод оплати Замовлення, найкращий для цього Сервісу та виду Послуги, та, доступний для використання на Сайті на момент оплати, вибирається Покупцем самостійно.

Методи та способи оплати, які не передбачені та недоступні на Сайті для здійснення та підтвердження оплати, Сайтом не приймаються.

Користувач, обравши метод оплати за допомогою банківської картки, дає згоду Агентству/Постачальнику послуг/Перевізнику/Платіжній Системі на обробку переданих під час переказу коштів за обрану послугу персональних та платіжних даних, пов’язаних із платіжними картками у вигляді:

• номери картки;

• термін дії картки;

• CVC/CVV-коду;

• імені власника платіжної картки.

На розсуд Агентства надається або один або кілька методів оплати Замовлення, залежно від:

• виду конкретної послуги, що входить до Замовлення;

• умов договору, укладеного між Агентством та конкретним Перевізником/Постачальником Послуг.

При цьому всі методи оплати на Сайті можуть бути в будь-який час змінені або видалені Постачальником на його розсуд без попередніх та інших повідомлень, а також без внесення змін до Договіру.

Покупець, обираючи та підтверджуючи метод оплати Замовлення, тим самим уповноважує списати через обраний метод оплати із зазначеної ним платіжної картки/банківського рахунку, повну вартість Замовлення, вказану на Сайті, включаючи:

• сервісні збори;

• комісії;

• можливі націнки за переказ коштів;

• суму можливої ​​конвертації та курсової різниці, які будуть застосовані до здійснення оплати зазначеного Замовлення.

Крім того, цими діями Покупець надає право Сайту використовувати надані платіжні та персональні дані для:

• придбання замовлених Клієнтом послуг;

• обробки платежів, що повертаються;

• для виконання умов цього Договору та Вашого Замовлення;

• для інших цілей, якщо це необхідно.

Клієнт (Платник) усвідомлює та погоджується з тим, що в момент оплати Замовлення Агентство не володіє інформацією про розмір додаткових витрат за обробку платіжних транзакцій.

Агентство має право запитати у Клієнта, а Клієнт – обов’язок надати банківську виписку для вирішення спірних фінансових питань з:

• оплаті послуг Постачальників/Замовлень/послуг Агентства;

• повернення коштів у зв’язку з відмовою від послуг Постувальників/Замовлень/послуг Агентства;

• для вирішення інших спірних фінансових питань.

Клієнт, обираючи один із способів оплати зробленого Замовлення, розуміє, що Агентство не є власником зазначених коштів, а лише їх одержувач у рахунок оплати послуг та перераховує зазначені кошти відповідному Перевізнику або Постачальнику Послуг.

На момент підтвердження Замовлення за допомогою платіжної картки/банківського рахунку Покупець зобов’язаний забезпечити наявність необхідної кількості коштів (достатній баланс для покриття всіх витрат, у тому числі додаткових), необхідних для:

• повної оплати Замовлення;

• оплати можливих додаткових витрат, пов’язаних із обробкою платежів, конвертацією валют або курсовою різницею.

При недостатності коштів на платіжній картці / банківському рахунку Покупця, Агентство не несе відповідальності за матеріальні витрати Покупця у разі скасування бронювання.

Операція створення або оформлення Замовлення може спричинити блокування та списання коштів з рахунку/картки.

Агентство/Перевізник або Постачальник послуг мають право списувати кошти з платіжної картки:

• одним платежем;

• кількома платежами (за кожен квиток окремо, або при бронюванні кількох квитків/номерів у готелі одночасно, або при замовленні кількох послуг одночасно – за кожну послугу окремо).

Списання коштів може відбуватися:

• у момент створення Замовлення;

• протягом 30 (тридцяти) і більше днів після підтвердження Замовлення відповідно до правил Постачальника послуг/Перевізника.

З метою забезпечення списання коштів із платіжної картки Агентством або Постачальником Послуг / Перевізником, Покупець зобов’язаний до моменту фактичного списання коштів зі свого рахунку вжити всіх необхідних заходів, у тому числі зняти обмеження та ліміти банку-емітента.

Власник платіжної картки зобов’язаний запобігати використанню платіжної картки особами, які не мають на це законного права або повноважень, та використовувати її відповідно до:

• вимогами законодавства;

• умовами договору, укладеного із банком-емітентом.

Агентство, з метою запобігання при оплаті неправомірного використання платіжних карток, усіма доступними розумними засобами перевіряє правомірність платіжних транзакцій усіх Замовлень, оформлених та сплачених платіжною карткою на Сайті, використовуючи, але не обмежуючись:

• правилами та стандартами безпеки платежів;

• доступними на Сайті антифрод-перевірками.

Агентство, за наявності достатніх підстав підозрювати транзакцію за платіжною карткою сумнівною/шахрайською, правомочно:

• відмовити Покупцю у наданні послуг;

• додатково запитати копії документів власника платіжної картки.

Агентство, з метою посвідчення особи особи-власника та прав Покупця на використання платіжної картки для оплати послуг на Сайті, має право запросити у Покупця копію:

• першої та другої сторінки цивільного паспорта;

• обох сторін платіжної картки (закритий CVC/CVV-код, номер картки чітко видно, у тому числі його перші шість та останні чотири цифри).

Дані копії Покупець зобов’язаний на вимогу Агентства надіслати електронною поштою в тому розмірі, терміні та форматі, встановленому Агентством.

Агентство, якщо порушено термін надання копій документів, або є сумніви щодо їх достовірності, має право, не пояснюючи причини, анулювати Замовлення.

У такому разі сплачена Покупцем вартість Замовлення повертається на його платіжну картку з одночасним розблокуванням заблокованих на картці Покупця грошових коштів.

Оскільки Агентство проводить перевірку платіжних транзакцій по послугах суто під час свого режиму роботи, транзакції, замовлені в інший час, можуть оброблятися на наступний робочий день. Відповідальність за всі витрати, пов’язані із зазначеними перевірками, на Агентство не покладається.

Між Агентством та Покупцем усі розрахунки проводяться у гривнях, а між Покупцем та відповідними Постачальниками Послуг/Перевізниками – згідно з встановленими ними, або банками-емітентами, правилами розрахунків. При цьому валюта списання коштів з рахунку Покупця може бути іншою, ніж встановлена ​​на Сайті.

При генеруванні бронювання Клієнт, давши свою згоду, беззастережно приймає та підтверджує, що йому повідомили:

• умови формування вартості Замовлення;

• встановлену валюту списання коштів із рахунку;

•умови оплати.

Повна та одноосібна відповідальність лежить на Покупцеві за:

• усі комісійні витрати;

• обсяг можливих переходів та курсових різниць;

• інші певні витрати, які можуть бути додані до вартості Замовлення емітентом платіжної картки/платіжної системи, оператором послуг платіжної інфраструктури.

До обов’язку Покупця входить самостійне ознайомлення з:

• правилами, тарифами та комісіями банку;

• курсами обміну валют та конвертації, які можуть бути застосовані для здійснення оплати Замовлення на Сайті.

Цим Клієнт усвідомлює та приймає, що Агентство, суто надаючи Покупцеві інформацію про політику ціноутворення Перевізника, але не беручи участь у формуванні політики взаємодії між учасниками, що обслуговують платіжні транзакції з моменту їх формування та до списання коштів з рахунку Покупця, а також при зарахуванні коштів на рахунок внаслідок проведення повернення документів, що підтверджують послугу у випадках додаткових переходів та курсових різниць, не відшкодовує Покупцям понесені витрати.

Щоб отримати інформацію про всі деталі майбутньої платіжної транзакції, Агентство рекомендує перед оплатою послуг безпосередньо проконсультуватися з кваліфікованим фахівцем банку-емітента платіжної картки.

На Сайті доступна інформація про вартість авіаквитків в інших валютах. Ця інформація заснована на публічно-доступних джерелах і не є офертою.

Курси обміну валют не завжди щоденно оновлюються, а тому фактичні ціни, зазначені в інших валютах, можуть бути не актуальними, відрізняючись від фактичного курсу обміну валют для персональної платіжної транзакції.

Чартерні перевезення

Чартерні перевезення – авіаперевезення, що виконуються перевізником відповідно до повітряного чартеру – договору фрахтування всієї або частини місткості повітряного судна, яке розуміється в термінах Статті 912 Цивільного кодексу України, а також прирівняні до них регулярні рейси за спеціальними тарифами, що не підлягають поверненню.

Агентство не несе відповідальності, якщо невикуплені або оплачені та ще не підтверджені місця було знято Перевізником або Постачальником послуг. При цьому немає можливості виконати замовлення квитків за тією самою вартістю.

Вартість чартерного авіаквитка дійсна на момент оформлення Замовлення та може бути змінена Постачальником послуг до моменту оформлення квитка, без повідомлення пасажирів. Якщо при оформленні авіаквитків ціна не відповідає, Служба підтримки сайту повідомляє Клієнта про зміну вартості та має право виставити Клієнту рахунок до доплати.

Після отримання оплати, але не пізніше ніж за 1 календарний день до дати вильоту winteltour.com.ua оформляє та надсилає на адресу електронної пошти Клієнта електронні авіаквитки та/або маршрутні квитанції. Компанія вважається такою, що виконала свої зобов’язання з передачі авіаквитків після відправки електронного авіаквитка на електронну пошту Клієнта. Ризик неотримання авіаквитків або ухилення від отримання несе Клієнт.

Ціна чартерного авіаквитка включає сервісний збір Агентства. Сервісний збір winteltour.com.ua – це різниця між сумою реалізації авіаквитка Клієнту та сумою, сплаченою постачальнику, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) або авіакомпанії, що надає послуги авіаперевезення. При поверненні квитка сервісний збір поверненню не підлягає.

Купівля платного рівня підтримки “Стандарт” або “Комфорт” не гарантує можливості змінювати або скасовувати авіаквиток, якщо це не передбачено правилами застосування тарифів авіакомпанії або постачальника, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру).

Щоб зробити зміну або оформити повернення квитка, Клієнт повинен звернутися до співробітників Сайту за адресою електронної пошти info@winteltour.com.ua не пізніше ніж за 72 години до відправлення першого рейсу в авіаквитку із зазначенням номера замовлення та прізвищем пасажирів або подати заявку з особистого кабінету.

Агентство також не допоможе Клієнту в обробці запиту про внесення змін до авіарейсів, якщо Клієнт подає такий запит менше ніж за 48 годин до відправлення першого рейсу у своєму квитку/маршруті або в будь-який час після цього, оскільки Агентство не зможе організувати обробку вашого запиту протягом цього терміну. У такому разі Пасажир може отримати таку підтримку після продажу авіаквитків, безпосередньо звернувшись до авіаперевізника.

Авіаквитки на чартерних рейсах та на блоках місць на регулярних рейсах не є зворотними. У разі відмови від авіаквитків, якщо вони заброньовані або виписані за спеціальним (блочним/тур пакетним/туроператорським) тарифом авіакомпанії стягується 100% штраф від вартості таких квитків незалежно від строків відмови. На запит, виходячи з умов співпраці з постачальником, який надає послуги авіаперевезення за Договором фрахту (чартеру) Агентство надає послуги щодо можливості заміни прізвищ.

Маршрутна квитанція є підтвердженням оформлення електронного квитка та свідчить договір повітряного перевезення, укладений між пасажиром та авіакомпанією.

Перевізник має право змінити час відправлення/прибуття транспортного засобу не більше ніж на 24 години, заміни повітряного судна, аеропорту вильоту/прибуття, та не компенсує витрати, понесені Клієнтом у зв’язку із змінами у вильоті.

Клієнт зобов’язується:

• Своєчасно, самостійно (за день до вильоту) уточнити у перевізника чи уповноваженого агента перевізника час та місце вильоту, аеропорт відправлення та інші суттєві дані.

• Клієнт зобов’язується самостійно відстежувати статус бронювання, польотні дані в заявці та електронну пошту на предмет отримання листів та повідомлень про зміни у бронюванні та будь-яку іншу інформацію про замовлення Клієнта.

• До початку перевезення прийняти відправлені Агентством авіаквитки. Клієнт зобов’язаний оглянути отримані авіаквитки і повідомити Компанію без зволікання про виявлені в авіаквитках неточності, помилки. Клієнт погоджується на отримання авіаквитків у строк не пізніше ніж за 24 години до початку перевезення. Winteltour.com.ua не несе відповідальності за роботу каналів зв’язку, у зв’язку з цим обов’язок щодо уточнення термінів отримання авіаквитків покладено на Клієнта.

• Дотримуватись часу, зазначеного в документах на перевезення, та правил особистої безпеки під час подорожі, та прибути до аеропорту не пізніше встановлених правил норм.

• Мати на руках усі необхідні для здійснення перельоту документи, у тому числі документ, що засвідчує особу, для виїзду за кордон неповнолітньої – нотаріальну згоду її законних представників на виїзд неповнолітньої дитини за межі країни, візу (у необхідних випадках) та інші документи, наявність яких необхідно відповідно до законодавства України та країни пункту призначення або правил перевізника.

• Клієнт попереджений та усвідомлює, що отримані від нього кошти за вирахуванням вартості послуг із бронювання виплачуються перевізнику або постачальнику послуг та підлягають поверненню Агентству з боку Авіакомпанії або постачальника послуг лише з урахуванням штрафних санкцій та за правилами повернення Постачальника послуг.

• У разі анулювання авіаквитків на чартерні рейси, якщо таке передбачено, повернення коштів Клієнту здійснюється лише після повернення коштів Перевізником або Постачальником послуг Агентству.

Страхування

Умови страхування визначаються відповідними правилами компанії-постачальника, які доступні за посиланням або на сайті страхової компанії:

ПрАТ «Європейське туристичне страхування»

ПРАТ “СК “Арсенал Страхування”

Страховий поліс туристичного страхування є однією з обов’язкових умов для в’їзду у велику кількість країн, тому Winteltour.com.ua рекомендує придбати поліс туристичного страхування перед поїздкою. Купівля поліса можлива як окремо на сайті у відповідному розділі, так і як додаткова послуга у процесі бронювання авіаквитків.

При замовленні поліса туристичного страхування на сайті Winteltour.com.ua покупець оформляє договір безпосередньо зі страховою компанією. Winteltour.com.ua виступає як агент, і за жодних обставин не може бути розглянутий як постачальник або співпостачальник страхових послуг щодо вас чи будь-якої третьої сторони.

Правила та умови договору страхування, платежі, покриття, скасування, розірвання, процедури у разі настання страхового випадку та інші умови, які можуть залежати від типу страховки та постачальника визначаються виключно постачальником. Ознайомлення з цими правилами та ухвалення їх умов є обов’язковою умовою для оформлення замовлення страхування на сайті.

Winteltour.com.ua не несе відповідальності за вибір користувачем типу страхування та покриття. Тому, рекомендуємо уважно вивчати варіанти страхування, які відповідатимуть вашим потребам та матимуть відповідне покриття.

Після підтвердження оплати та отримання відповіді від постачальника страхування Ви зможете скачати електронний поліс страхування на сторінці підтвердження замовлення, а також електронний поліс буде надіслано на Вашу електронну адресу, вказану при оформленні. Термін оплати замовлення встановлюється системою до 23:59 поточної доби. Після закінчення терміну оплати замовлення автоматично скасовується.

Внесення змін до оформленого страхового полісу заборонено. Можливо скасувати страховий поліс, у випадках, коли його термін дії не почався і замовити новий. Скасувати страховий поліс можна пізніше як за 48 годин на початок його действия. Період часу у якому здійснюється повернення визначається правилами Постачальника страхової послуги.

Деякі види полісів можна скасувати/повернути лише при зверненні безпосередньо до постачальника страхової компанії.

Програмне забезпечення

Весь код HTML, JavaScript, CSS та інше програмне забезпечення, присутнє на цьому Сайті, знаходиться під охороною законодавства про авторське право та міжнародні угоди і є власністю:

• компанії Winteltour.com.ua;

• наших партнерів;

• Постачальників.

Під загрозою цивільної та/або кримінальної відповідальності категорично заборонено будь-яке відтворення чи розповсюдження програмного забезпечення.

Зовнішні посилання

Всі посилання на інші веб-сайти, що містяться в будь-якій частині цього Сайту, надані для ознайомлювальної мети, без гарантій за їх зміст.

Сайт не контролює та не несе відповідальності за такі веб-сайти та їх зміст.

Заключні положення

При порушенні Вами цього Договору, будь-якого закону та/або прав третіх осіб, Ви погоджуєтесь захищати та захищати компанію Winteltour.com.ua та її співробітників від будь-яких:

• претензій;

• позовів;

• вимоги відшкодування втрат, збитків, штрафів та інших витрат будь-якого характеру;

• вимог, включаючи, але не обмежуючись бухгалтерськими та юридичними витратами, які пред’являються третіми особами.

Якщо будь-яка юрисдикція не визнає всіх умов цього Договору, таке використання Сайту є неправомірним.

За фактом прийняття цього Договору та використання цього Сайту, Ви погоджуєтесь з відсутністю між Вами та компанією Winteltour.com.ua:

• спільного підприємства;

• партнерства;

• трудові відносини.

Протягом 3 (трьох) років з дати доступу або використання Сайту Ви погоджуєтесь з тим, що в межах, допустимих чинним законодавством, Ви несете відповідальність за будь-яким позовом або претензіями щодо цього Договору.

Визнання недійсною, незаконною або не має законної сили будь-якої частини цього Договору не тягне за собою скасування дійсності, законності та застосовності інших положень.

У будь-який час, відмовляючись або затримуючи виконання будь-якого положення цього Договору, ми залишаємо за собою право застосовувати в майбутньому те чи інше положення цього Договору.

Цей Договір, як і будь-які інші положення та умови з нього, є повною угодою між Вами та компанією Winteltour.com.ua щодо цього Сайту.

Договір замінює всі попередні повідомлення та пропозиції, передані щодо цього Сайту між клієнтом та Winteltour.com.ua за:

•електронній пошті;

• в усній чи письмовій формі.

Електронна форма цього Договору та будь-якого повідомлення, виходячи з, або стосується цього Договору, так само за тими ж умовами, що й інші ділові документи та записи, що спочатку створені та зберігаються в друкованій формі, можуть бути представлені в друкованому варіанті для цілей судових чи адміністративних розглядів.